Totul despre împrumutul
100% online.
Întrebări frecvente:
- Care sunt documentele necesare?
Copia în format electronic (fotografiată) a următoarelor documente
- cartea de identitatea;
În dependență de caz putem solicita și alte documente
Aceste documente le încarci pe site în contul tău Virtula Credit la momentul aplicării pentru un împrumut 100% online.
Dacă ești deja clientul nostru, atunci obții un împrumut nou fără niciun document.
- Cum solicit un împrumut 100% online?
Este foarte simplu:
- alege suma și durata împrumutului;
- aplică și creează cont;
- completează cererea de împrumut online;
- în câteva minute primești decizia;
- banii sunt disponibili îndată după aprobarea cererii
Dacă ești deja clientul nostru, atunci din contul tău mult mai simplu poți să aplici pentru un nou împrumut, fără a completa cererea de împrumut online, iar decizia o primești foarte rapid.
- Cum aflu răspunsul la cererea de împrumut?
Răspunsul la cerere îl vom transmite prin sms.
Examinarea cererii durează câteva minute. În cazul în care cererea a fost transmisă într-o zi nelucrătoare sau în afara programului de lucru, atunci răspunsul va fi transmis în prima oră a următoarei zile lucrătoare.
- Este nevoie să vin la sediul Virtula Credit pentru a semna contractul?
Nu. Împrumutul este acordat la distanță în regim 100% online.
- Am deja un împrumut activ la Virtula Credit, pot solicita încă unul?
Nu. Pentru a solicita un împrumut nou, este nevoie să stingi integral datoria bazată pe contractul de împrumut activ.
- În cît timp primesc banii?
Banii sunt transferați în contul tău imediat după aprobarea cererii. Timpul de primire a banilor depinde de timpul de procesare a operațiunii de către banca ta. De regulă, primești banii în aceeași zi.
- Cum se calculează DAE?
Dobânda anuală efectivă exprimă costul anual total al unui credit sub formă procentuală, cu scopul de a permite consumatorilor să compare costul creditelor.
Formula de calcul a DAE este următoarea:
Anul calendaristic fiind considerat de 292 de zile, unde:
- “X” este DAE
- “m” este numărul ultimei trageri
- “K” este numărul unei trageri, astfel 1 <= k <= m
- “C(k)” este valoarea tragerii k
- “t(k)” este intervalul, exprimat în ani și fracțiuni de an, dintre data primei trageri și data fiecărei trageri ulterioare, astfel t1= 0
- “m'” este numărul ultimei rambursări sau al costurilor suportate
- “l”este numărul unei rambursări sau al costurilor suportate
- “D(l)” este valoarea unei rambursări sau a costurilor suportate
- “S(l)” este intervalul, exprimat în ani și fracțiuni de an, dintre data primei trageri și data fiecărei rambursări sau costuri suportate
- Cum rambursez împrumutul?
Plata poate fi efectuată prin următoarele modalități:
- Virament bancar în contul RO60BTRLRONCRT0636259601 deschis la Banca Transilvania;
- Online cu cardul din contul tău Virtula.
- Pot rambursa anticipat împrumutul?
Desigur. Suma spre plată o găsești în contul tău Virtula Credit.
- Ce se întîmplă dacă nu achit la timp împrumutul?
Nu avem scopul de a crește mărimea datoriei prin intermediul penalităților sau altor metode de sancționare pentru perioada de întârziere. Ne bazăm pe buna ta intenție.
În cazul întârzierii mai mult de 90 zile din motiv neîntemeiat și/sau necunoscut, vom intenta procedura de executare silită a contractului de împrumut cu recuperarea tuturor cheltuielilor implicate.
- Cum sunt protejate datele mele personale?
Acordăm o mare importanţă protejării datelor tale cu caracter personal pe care le comunici în cadrul aplicaţiei de credit. Te asigurăm de cea mai mare discreţie şi confidenţialitate. Ele nu vor fi folosite decât în scopul evaluării cererii de împrumut, acordării împrumutului şi rambursării împrumutului. Mai multe detalii găsești în secţiunea "Termeni şi condiţii".